The hands of the child who smeared on the gray background.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne MARZEC

Założenia na MARZEC

Tydzień GDZIE PUKA SZTUKA?

  • rozwijanie mowy
  • rozwijanie wiedzy o kinie
  • budzenie zainteresowania literami
  • doskonalenie umiejętności matematycznych
  • budzenie zainteresowania teatrem
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • rozwijanie wyobraźni podczas słuchania muzyki
  • ćwiczenia umiejętności wykorzystywania rekwizytu podczas zabawy
  • poznawanie zasad kulturalnego zachowania się w muzeum
  • poznawanie instrumentów orkiestrowych
  • rozwijanie umiejętności plastycznych

 

Założenia na MARZEC

Tydzień CO ŁĄCZY KURĘ I DINOZAURA?

  • rozwijanie mowy
  • pogłębianie wiedzy na temat dinozaurów
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • wspieranie postawy badawczej
  • rozwijanie umiejętności plastycznych
  • hartowanie organizmu podczas zabaw na świeżym powietrzu
  • rozwijanie wyobraźni
  • wspieranie zainteresowania muzyką i śpiewem
  • wspieranie myślenia przyczynowo-skutkowego

 

Założenia na MARZEC

Tydzień DLACZEGO W MARCU JEST JAK W GARNCU?

  • rozwijanie mowy
  • budzenie zainteresowania literami
  • rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • doskonalenie koordynacji słuchowo-ruchowej
  • ćwiczenie aparatu mowy
  • zapoznanie z wybranymi zjawiskami przyrodniczymi
  • zapoznanie z obiegiem wody w przyrodzie
  • rozwijanie umiejętności plastycznych

 

Założenia na MARZEC

Tydzień GDZIE UBIERA SIĘ PANI WIOSNA?

  • rozwijanie mowy
  • budzenie zainteresowania literami
  • doskonalenie orientacji przestrzennej
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • ćwiczenie umiejętności improwizacji ruchowych
  • poznanie wybranych ptaków wędrownych
  • zapoznanie ze zjawiskami charakterystycznymi dla wiosny
  • zapoznanie z ludowymi obrzędami dotyczącymi wiosny
  • rozwijanie umiejętności plastycznych
  • zapoznanie z budową kwiatów

 

Założenia na MARZEC

Tydzień Z CZEGO TO JEST ZROBIONE?

  • rozwijanie mowy
  • budzenie zainteresowania literami
  • wspieranie logicznego myślenia
  • rozwijanie sprawności fizycznej
  • rozwijanie wyobraźni
  • przełamywanie bariery nieśmiałości
  • poznawanie sposobu otrzymywania sera
  • poznanie pochodzenia wełny
  • poznanie sposobu otrzymywania papieru
  • rozwijanie umiejętności plastycznych
  • wzbudzanie postaw społecznych – tolerancji i szacunku wobec drugiego człowieka

Możliwość komentowania została wyłączona.