Umiejętności dzieci:
-wdrażanie do przebywania uporządkowanym otoczeniu
-rozpoznaje i nazywa poznane litery
– reaguje na sygnały dźwiękowe
-zna produkty, które zawierają witaminy
-chętnie spożywa określone produkty
-dba o higienę rąk
-rozpoznaje spośród innych liter nowo poznaną literę
-wyodrębnia słowa zaczynające się na głoskę C
-potrafi we właściwy sposób zaplanować rysunek
-prawidłowo określa strony: lewą i prawą
-stosuje i przestrzega zasad bezpieczeństwa
-naśladuje zwierzęta za pomocą ruchu
-rozwiązuje zadania i podaje wynik działania
-przelicza w zakresie 6 i więcej
-przelicza w zakresie 1-9 i więcej
-zna znak graficzny litery „g, G”
-pisze samodzielnie litery po śladzie i bez wzoru
– przelicza liczebnikami porządkowymi w zakresie 1-9
-prowadzi obserwacje i wyciąga wnioski w z wykonanego doświadczenia
-ćwiczy aktywnie
-odpowiada na pytania nauczyciela
-dzieli słowa na sylaby i głoski
-dobiera obrazki w pary.
PIOSENKI
„Maszeruje wiosna”
- Tam daleko gdzie wysoka sosna maszeruje drogą mała wiosna.
Ma spódniczkę mini, sznurowane butki i jeden warkoczyk krótki.
Ref. Maszeruje wiosna a ptaki wokoło lecą i świergocą głośno i wesoło.
Maszeruje wiosna w ręku trzyma kwiat gdy go w górę wznosi zielenieje świat!
- Nosi wiosna dżinsową kurteczkę, na ramieniu małą torebeczkę
chętnie żuje gumę i robi balony a z nich każdy jest zielony.
Ref. Maszeruje wiosna a ptaki wokoło lecą i świergocą głośno i wesoło.
Maszeruje wiosna w ręku trzyma kwiat gdy go w górę wznosi zielenieje świat!
- Wiosno, wiosno nie zapomnij o nas każda trawka chce być już zielona.
Gdybyś zapomniała inną drogą poszła zima by została mroźna.
Ref. Maszeruje wiosna a ptaki wokoło lecą i świergocą głośno i wesoło.
Maszeruje wiosna w ręku trzyma kwiat gdy go w górę wznosi zielenieje świat!